Alone Together - Fall Out Boy

fall out boy--《alone together》

I don't know where you're going
我不知道你要去哪里
But do you got room for one more troubled soul
但你有没有留出空间来装载多一个令人费解的灵魂?
I don't know where I'm going
我不知道我要去哪里
but I don't think I'm coming home
但我不觉得我正在回归家乡的路上
And I said I'll check in tomorrow
而且我说过我会在明天报到的
if I don't wake up dead
如果我完全不能醒来了
This is the road to ruin
那么就预示着这是毁灭之路了
And we're starting at the end
最后我们选择重新开始
Say yeah
说好吧
Let's be alone together
让我们单独在一起
We could stay young forever
我们可以永远都那么年轻
Scream it from the top of your lungs
从肺顶开始尖叫出来吧
Say yeah
说好吧
Let's be alone together
让我们单独在一起
We could stay young forever
我们可以永远年轻
We'll stay young
我们会永远年轻
Fall Out Boy - Alone Together
Xiaher-
xiaher
Cut me off, I lost my track
你突然离开了我,我迷失了我的轨道
It's not my fault, I'm a maniac
这不是我的错,我是个疯子
It's not funny anymore, no it's not
再也不好笑了,不啊,不是这样的
My heart is like a stallion
我的心像一匹野马
They love it more when it's broke in
当我的心碎了 他们便更心满意足了
Do you wanna feel beautiful
你想感受到美丽吗
Do you wanna
你想不想?
I'm outside the door, invite me in
我就在门外,邀请我进来吧
So we can go back and play pretend
然后我们可以回到过去,一起玩过家家
I'm on deck, yea I'm up next
我站在甲板上,我就是下一个
Tonight I'm high as a private jet
今晚,扮作一架私人飞机,我飞翔的那么高
Cause I don't know where you're going
因为我不知道你要去哪里
But do you got room for one more troubled soul
但你有没有留出空间来装载多一个令人费解的灵魂?
I don't know where I'm going
我不知道我要去哪里
but I don't think I'm coming home
但我不觉得我正在回归家乡的路上
And I said I'll check in tomorrow
而且我说过我会在明天报到的
if I don't wake up dead
如果我完全不能醒来了
This is the road to ruin
那么就预示着这是毁灭之路了
And we're starting at the end
最后我们选择重新开始
Say yeah
说好吧
Let's be alone together
让我们单独在一起
We could stay young forever
我们可以永远都那么年轻
Scream it from the top of your lungs
从肺顶开始尖叫出来吧
Say yeah
说好吧
Let's be alone together
让我们单独在一起
We could stay young forever
我们可以永远年轻
We'll stay young
我们会永远年轻
My heart is like a stallion
我的心像一匹野马
They love it more when it's broke in
当我的心碎了 他们便更心满意足了
Do you wanna feel beautiful
你想感受到美丽吗
Do you wanna
你想不想?
I'm outside the door, invite me in
我就在门外,邀请我进来吧
So we can go back and play pretend
然后我们可以回到过去,一起玩过家家
I'm on deck, yea I'm up next
我站在甲板上,我就是下一个
Tonight I'm high as a private jet,yeah
今晚,扮作一架私人飞机,我飞翔的那么高,yeah
Yeah
yeah
Let's be alone together
让我们单独在一起
We could stay young forever
我们可以永远都那么年轻
Scream it from the top of your lungs
从肺顶开始尖叫出来吧
Say yeah
说好吧
Let's be alone together
让我们单独在一起
We could stay young forever
我们可以永远年轻
We'll stay young
我们会永远年轻
Cause I don't know where you're going
因为我不知道你要去哪里
But do you got room for one more troubled soul
但你有没有留出空间来装载多一个令人费解的灵魂?
I don't know where I'm going
我不知道我要去哪里
but I don't think I'm coming home
但我不觉得我正在回归家乡的路上
And I said I'll check in tomorrow
而且我说过我会在明天报到的
if I don't wake up dead
如果我完全不能醒来了
This is the road to ruin
那么就预示着这是毁灭之路了
And we're starting at the end
最后我们在命运的终点选择重新开始吧

评论
热度(4)

© Lazy Summer | Powered by LOFTER