Centuries - Fall Out Boy

Centuries - Fall Out Boy

Some legends are told

一些被诉说的传奇

Some turn to dust or to gold

有些沦为灰烬 有些变为不朽

But you will remember me

但你会记得我

Remember me, for centuries

铭记我 几个世纪

Just one mistake

只是一个错误

Is all it will take

是所有需要的

We'll go down in history

我们将载入史册

Remember me for centuries

几个世纪都铭记我

Hey, hey, hey

嘿嘿嘿

Remember me for centuries

几个世纪都铭记我

Mama, fight my teenage dreams

妈妈 抗击着我的十几岁的梦想

No it's nothing wrong with me

不 我没有什么不对

The kids are all wrong the story's aloof

孩子们都错了 远离故事

Heavy metal, rock my heart

重金属 摇滚我的心

Come on, come on and let me in

来吧 来吧 让我走进

I'm cruising on your thighs,

我游弋在你的大腿间

leave my fingerprints

我要留下指纹

And this is for tonight

就是今晚

I thought that you would feel

我认为你会感觉得到

I never meant for you to fix yourself

我从来就不是让你自己来解决

Some legends are told

一些被诉说的传奇

Some turn to dust or to gold

有些沦为灰烬 有些变为不朽

But you will remember me

但你会记得我

Remember me, for centuries

铭记我 几个世纪

Just one mistake

只是一个错误

Is all it will take

是所有需要的

We'll go down in history

我们将载入史册

Remember me for centuries

几个世纪都铭记我

Hey, hey, hey

嘿嘿嘿

Remember me for centuries

几个世纪都铭记我

And I can't stop until the whole word

我不能停止 直到整个世界

knows my name

知道我的名字

Cause I was only born inside my dreams

因为我是在我的梦想里出生

Until you die for me,

直到你为我死去

as long as there is a light,

只要有光

my shadow is over you

我的影子就会洒在你身上

Cause I am the opposite of amnesia

因为我会是失忆的另一面

And you're a cherry blossom

你是樱花

You're about to bloom

正要怒放

You look so pretty,

你看起来很漂亮

but you're gone so soon

但你很快就会消逝

Some legends are told

一些被诉说的传奇

Some turn to dust or to gold

有些沦为灰烬 有些变为不朽

But you will remember me

但你会记得我

Remember me, for centuries

铭记我 几个世纪

Just one mistake

只是一个错误

Is all it will take

是所有需要的

We'll go down in history

我们将载入史册

Remember me for centuries

几个世纪都铭记我

Hey, hey, hey

嘿嘿嘿

Remember me for centuries

几个世纪都铭记我

He's been here forever

他一直在这里 直到永远

and he's the chosen fruit

他的选择已定

I could scream forever

我可以哭喊直到永远

We all poisoned you

我们都会毒死你

Some legends are told

一些被诉说的传奇

Some turn to dust or to gold

有些沦为灰烬 有些变为不朽

But you will remember me

但你会记得我

Remember me, for centuries

铭记我 几个世纪

Just one mistake

只是一个错误

Is all it will take

是所有需要的

We'll go down in history

我们将载入史册

Remember me for centuries

几个世纪都铭记我

Hey, hey, hey

嘿嘿嘿

We'll go down in history

我们将载入史册

Remember me for centuries

几个世纪都铭记我


评论
热度(1)

© Lazy Summer | Powered by LOFTER