When I Wake Up - Ldy Lickem

open my eyes

睁开眼睛

another day is another surprise

新的一天就是新的惊喜

wonder what s pervos the day it will not the vise

让每天都精彩就不会想去堕落

never mind not to word never others not want to love

不要介意这世上有些人逃避有些人不愿付出

to the fooluts you wanna raining the foolut it

那些傻瓜只会让自己更傻

seated your the people to stay yeson to splan today

坐在你身边日复一日的悲伤

as wake up oper it with the trueduce forget the roo

但当你清醒时你应该忘记这一切面对现实

shape up lement to the new shake sign to do this

振作起来去面对新的挑战

as waking num but the word to this is not mend to it

现在醒来面对一切还不算太晚

is not mend to it in not mend to it

不算太晚还不算太晚

No one can get up on my biz

没有人能阻止我的脚步

i do my own thing you can't tell me who are is

我知道自己在做什么你不用对我指手画脚

i wake up and i'm alive

我醒过来我有血有肉的活着

Whatever i want i'll find it

我会找到我想要的一切

i'll keep doin what i'm doing no rewindin'

我会继续坚持做我觉得对的事

No one can get up on my biz

没有人能阻止我的脚步

i do my own thing you can't tell me who are is

我知道自己在做什么不用你指手画脚

i wake up and i'm alive

我清醒着我有血有肉的活着

Whatever i want i'll find it

去找寻我想要的一切

i'll keep doin what i'm doing no rewindin'

我会继续坚持做我觉得对的事

yean yeah

耶耶

as i m wakin' up day one on my mind

我一醒来就开始想

wonderin' whats gon stress me out this time

想着这次用什么释放我的压力

whats in line scrambled eggs & a biscuit thats fine

想着早上来点炒鸡蛋和饼干还不错

i need a get energized cuhs through these past few days

我需要点动力让我度过这几天的阴霾

i've been speechless of what to say

我已经不知道该说什么了

i'm tired of bullshit when's it gonna go away

我已经对那些有的没的流言开始厌倦

everytime i turn a cheek drama here fakers there

每当我图给自己带上虚假的面具

i think im growing grey hair

配个不靠谱的灰色头发

then again my music makes me think twice

我的音乐都会提醒我三思后行

like life is great so is music ou lets write!

生活其实很美好音乐也如此奇妙

even when im not awake

即使当我不清醒

the homegirls always bring a smile to my face

姑娘们还是会对我微笑

crackin jokes pickin' on each others race

开点什么关于种族的玩笑

theres always phoe be racca! you know i love you girl

那都无所谓你知道我爱你宝贝

day passes by im waitin for summer to arrive

都会过去的而我在等待夏日来临(应该是指新的挑战)

i m gettin' excited for many goals to achieve

那些目标让我兴奋了起来

i m a ready to turn it into reality instead of make believe

我准备好实现这一切而不是说说而已

you ready

准备好

No one can get up on my biz

没人能阻止我的脚步

i do my own thang you can't tell me who are is

我知道自己在做什么不用你指手画脚

i wake up and i'm alive

我很清醒有血有肉的活着

Whatever i want i'll find it

找寻我想要的一切

i'll keep doin what i'm doing no rewindin'

我会继续坚持做我觉得对的

No one can get up on my biz

没有人能阻止我

i do my own thing you can't tell me who are is

我清楚自己在做什么不用你指手画脚

i wake up and i'm alive

我很清醒我有血有肉的活着

Whatever i want i'll find it

找寻我想要的一切

i'll keep doin what i'm doing no rewindin'

继续坚持做我觉得对的事


评论
热度(3)

© Lazy Summer | Powered by LOFTER