I Miss You - Czarina

the photos on my wall remind me that you were once real
墙上的照片提醒我,你曾经存在过
the pictures in my head are replay weren’t allow my heart to hear
我脑海中的画面正在哭泣,希望我的心没有听到
all the emptiness i feel without you in mylife
当你离开我的生命,我感到非常空虚
it’s so hard to say goodbye when i keep asking why
当你离开我的生命,我感到非常空虚
where did you go
你去了哪里
why were you taken from me
你为什么离开了我身边
i’m still waiting for you to show signs of your guilty
我还在等你,向我展示你的所有美好
i ….at.sky in …..though you might appear
我喜欢那样的你,
come by to me my dear
亲爱的,到我身边来
i … I could hold you once more forever it will last
我希望我还能在拥抱你一次直到永远
and spend anothor day beside you not allowing time to past
真的很想让时间就停在那一刻
every memory we shared will not fade away
我们的回忆一直都在,不会消失
in my heart you always be not too far away
你会一直在我心里,从未走远,

where did you go
你去哪儿了
why were you taken from me
是什么让你离开了我
i’m still waiting for you to show your signs of your guilty
我还在等你,向我展示你的所有美好
i ….at.sky in ….though you might appear
我喜欢那样的你,
come by to me my dear
亲爱的,到我身边来
I miss you
我想念你
Everywhere I go
不论我去哪里
I’m minded of you
对你思之若狂
…. Keepson coming back
快回来
Back to me
回到我身边

评论
热度(1)

© Lazy Summer | Powered by LOFTER