Love Me Like You Do (From ''Fifty Shades of Grey'') - Ellie Goulding

Love Me Like You Do - Ellie Goulding

You're the light, you're the night

你是绚烂白昼 也是沉寂黑夜

You're the color of my blood

你是我血液里涌动的色彩

You're the cure, you're the pain

你是那治愈良药也是那极致苦痛

You're the only thing I wanna touch

你是我渴望触摸的唯一

Never knew that it could mean so much,

从不知你于我的非凡意义

so much

非凡

You're the fear, I don't care

你就是我们渴望的心跳 我并不在意

Cause I've never been so high

因为我从未从此这般悸动

Follow me to the dark

跟随我进入那黑暗

Let me take you past our satellites

让我带你漫游属于我们的真爱卫星

You can see the world you brought to life,

你可以看到这世界也为你生机盎然

to life

生机盎然

So love me like you do,

就像你这般好好爱我

love me like you do

像你这般好好爱我

Love me like you do,

像你这般好好爱我

love me like you do

像你这般好好爱我

Touch me like you do,

像你这般温柔触摸我

touch me like you do

像你这般温柔触摸我

What are you waiting for?

你还在等待着什么

Fading in, fading out

渐渐隐现 缓缓淡出

On the edge of paradise

那片乐土轮廓落入视野

Every inch of your skin is a holy grail

你的每寸肌肤是我

I've got to find

要找寻的神圣光芒

Only you can set my heart on fire,

唯有你点燃我的心跳

on fire

点燃

Yeah, I'll let you set the pace

没错 我会让你带领我

Cause I'm not thinking straight

因为我的头脑已不清醒

My head spinning around

你的光芒让我头晕目眩

I can't see clear no more

视野不再清晰

What are you waiting for?

你还在等待着什么

Love me like you do,

像你这般好好爱我

love me like you do

像你这般好好爱我

Love me like you do,

像你这般好好爱我

love me like you do

像你这般好好爱我

Touch me like you do,

像你这般温柔触摸我

touch me like you do

像你这般温柔触摸我

What are you waiting for?

你还在等待着什么

love me like you do

像你这般好好爱我

Love me like you do,

像你这般好好爱我

Love me like you do,

像你这般好好爱我

love me like you do

像你这般好好爱我

Touch me like you do,

像你这般温柔触摸我

touch me like you do

像你这般温柔触摸我

What are you waiting for?

你还在等待着什么

I'll let you set the pace

没错 我会让你带领我

Cause I'm not thinking straight

因为我的头脑已不清醒

My head spinning around

你的光芒让我头晕目眩

I can't see clear no more

视野不再清晰

What do you waiting for?

你还在等待着什么

Love me like you do,

像你这般好好爱我

love me like you do

像你这般好好爱我

Love me like you do,

像你这般好好爱我

love me like you do

像你这般好好爱我

Touch me like you do,

像你这般温柔触摸我

touch me like you do

像你这般温柔触摸我

What do you waiting for?

你还在等待着什么

Love me like you do,

像你这般好好爱我

love me like you do

像你这般好好爱我

Love me like you do,

像你这般好好爱我

love me like you do

像你这般好好爱我

Touch me like you do,

像你这般温柔触摸我

touch me like you do

像你这般温柔触摸我

What do you waiting for?

你还在等待着什么

 


评论
热度(2)

© Lazy Summer | Powered by LOFTER